tirsdag 1. desember 2009

Hjemmelagede julegaver






I kaimai-verdenen er det mye juleplanlegging for tiden. Her har jeg laget etiketter til meg selv og en god kollega. Vi har begge brukt sommeren flittig, og har tenkt at ganske mange rundt oss setter like stor pris på spisbare, hjemmelagede gaver, som nips & naps... :) (Selv har jeg ønsker meg masse forskjellig nips & naps altså, ikke kritikk av det!)

I går pyntet lille-kaimai og jeg pepperkaker. Dvs... Det var jeg som tok på melisen, og når lille-kaimai fant det for godt å dele på non-stop'en satte hun på melisen. Hun satte på ett par halvspiste, så de har havnet i en egen "lille-kaimai boks" :) *skjønne jenta vår* Det var for meg et skikkelig lykkeøyeblikk å sitte der med min aller kjæreste skatt og lage til jul!!!

I går handlet jeg også inn stort til videre julebaking denne uken! Bilder kommer... *nam nam*

Ingen kommentarer: