onsdag 29. april 2009

Når det skal festes...

er jeg jo fullstendig avhengig av å lage invitasjon. Mest fordi jeg endelig har en unnskyldning til å lage noe skikkelig gøy noe innimellom annen produksjon...








Så når det skal serveres tapas og dekoreres med blomster og "pipper" (litt vel inne i 18mndr-språk for tiden) fra TineK (håper jeg, hvis jeg får tak i!) måtte jeg gjøre det litt moro... :)

Når det er sagt er det vel det faktum at det er 30årsdagen min som skal feires, som gjør at jeg ikke helt greier å ta fullstendig. I fjor feiret jeg ikke i det hele tatt, så jeg må nesten ta det igjen når det er en rund dag, og jeg faktisk fyller 30 på en lørdag! Dessuten er det en fin unnskyldning til å få besøk av de venninnene jeg har på Østlandet som ikke er gravide... Ikke så mange med andre ord... :) Jeg gleder meg stort til å bli liksom-tante, og lille-Kaimai gleder seg veldig til å se "bebbi"-er.

Jeg må nok en tur på Ren Lykke å handle smågaver etter hvert tror jeg!!! De skjønne klærne bare ber om å få komme på søte småjenter og smågutter! 

Ingen kommentarer: