mandag 28. desember 2009

Lille pjinsesse...


Vår skjønne lille-kaimai har aldri hatt spesielt kraftig hår, for å si det sånn. Derfor har vi aldri kunnet "øve" på å bruke spenner, strikker, bøyler eller fletter for å pynte henne. Faktisk har det vært slik at når vi har nærmet oss med hårspenner eller andre skumle ting, så har hun blitt helt hysterisk! Men NÅ tolererer hun at jeg setter inn hårstrikker! Om de ikke alltid sitter i så lenge, så er det i hvertfall et fremskritt!

Tror det har litt sammenheng med at hun er blitt mer og mer opptatt av å "jåle seg". Råååsa er den fineste fargen, og kjoler det kjekkeste plagget! Flaks da at hun var så heldig å få mange nyyydelige kjoler til jul! Så nå kan vår lille pjinsesse pynte seg på ordentlig!

Og jeg synes det er veldig koselig å kunne ordne litt med håret hennes, selvom det er veldig basic enda. :) *stolt mamma*

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så søt! Det er så arti med slike rosa prinsesser. Amalie insisterte på at vi måtte male stua i nyhuset rosa.... Jeg var ikke helt enig, men da var hun snar med å ønske seg tv-stua rosa.... Vi ble enige om at stuene skulle få være vite, men at vi skulle pakke med oss hostesaften (hvor hun så den logikken, vites ikke). Små barn, små gleder. Håper hun alltid blir like lett å overtale ;)

christel Linde sa...

Hei!!
Jeg prøver å ta kontakt med deg her inne, selv om jeg er redd bloggen ikke er i bruk lenger:). Vi skal bli naboen deres på Stongafjellet, og det hadde vært veldig kjekt å hatt litt kontrakt under byggeprosjektet!:). Vi traff på dine svigerforeldre en dag vi var der ute,men glemte å få tlfnr:(.E mailen min er: christel_linde@hotmail.com. Håper å høre fra deg! Hilsen deres fremtidige nabo:)

illustration poetry sa...

adorable :))