mandag 27. april 2009

Born to be wild

For snart tre år siden fant jeg disse fantastiske kortene i England:























































Til min store overraskelse synes ikke min mann de var like festlige... :)
Men jeg har de på veggen på kontoret mitt på jobben nå, og de muntrer opp selv en regntung dag! Ikke at det er det idag altså, men anyhow.

De er laget av Anne Taintor og heter "I feel a sin coming on" Utgitt av Chronicle Books i 2002. Copyright hos de osv.!

Drømme at huset rent gjør jeg forresten til stadighet. Det er like frustrerende hver gang kaimai-mann og jeg har tatt huset (les: leiligheten) en torsdag ettermiddag. Og når lørdagen kommer, og vi er hjemme i  den fine ettermiddagssolen, så ser man ALLE spor og ALT støv som har samlet seg de siste to dagene... Hvis ikke vi har verdensrekord i støv, så vet ikke jeg. :)

Ingen kommentarer: