torsdag 30. april 2009

Vaskekone

Igår hadde kaimai-mannen og jeg en god plan på å vaske leiligheten før vi får inntog av folk i helgen... En virkelig god plan, som fungerte ypperlig en god stund. Kaimai-mannen tok med seg lille-kaimai og handlet mat, mens jeg skulle støvsuge og vaske gulv (det var en særdeles nødvendighet!). 

Dette var ingen problem, og alt gikk smertefritt... Inntil kaimai-mannen og lille-kaimai kom hjem fra butikken, med beskjed om at en kamerat og kjæresten var på vei bort for å levere noe. Kaimai-mannen hadde gitt de beskjed om at vi var midt i husvasken. Men de kom inn, og satte seg ned. Og ble sittende... 

Vi la lille-kaimai, og de satt. Jeg hang opp en klesvask, og de satt! Jeg fant fra Jif til badevasken, og de satt! De satt faktisk helt til klokken var passert 21.30, og jeg var fullstendig klar for sengen!!! GRRR!!! Så nå er bade uvasket, og det forblir det frem til vi får gjester!

Så jeg gikk raskt fra en fornøyd jente med kontroll på livet, til en grumpy old woman! :)
Helt alvorlig - ta et hint! hehe :)















1 kommentar:

AC Home sa...

Hei på deg!

Så kult at du er begynt å blogge:)
Dødskul heading,jeg har tipper kan du skjønne:)

Ta turen i kveld da!

Klem
AC