mandag 8. juni 2009

Feiring 3 dager til ende...

Lørdag fylte jeg 30 år... Jepp, da var de glade 20-årene over - og vi satser på at 30-årene blir om mulig enda gladere! :)
Invitasjonen har jeg jo lagt ut her tidligere, og her er bordet som jeg og en god venninne dekket fredag kveld.

Festen ble veldig vellykket, og jeg skal ærlig innrømme at det ble litt vel sent og litt vel lite søvn. Men det var verdt det! Fikk masse nydelige gaver og hyggelige kort! Er en stund siden jeg har feiret meg selv slik, så det var koselig å gjøre det igjen.

Temaet var delvis spansk - hvitvinssangria til velkomstdrink (anbefales!), tapas og god rødvin. Til dessert laget jeg pannacotta med yoghurt. Også var det masse kaker selvfølgelig... :)

Bordet dekket jeg med selvsydde løpere av stoff fra IKEA. Tilfeldigvis (!) passet det superbra at jobben har svart IKEA-servise som jeg dekket med også! :)

Jeg var så heldig at jeg fikk lov å låne jobblokalene våre. Vi har et 6-mndrs gammelt bygg med moderne og lyse lokaler, fint kjøkken og ingen naboer å forstyrre. Perfekt for litt høytspilling av Madonna... Hehe.

Søndagen var det familiegrilling (ekte dagen derpå-mat, pølser og burgere. Mannen er blitt helt rå på grilling, så det smakte veldig god og alle ååååt!) og kakespising. Det var veldig koselig!!! Men det blir alltid like tomt når alle er reist... Da blir det litt sunday evening blues på meg av og til ja... Men det går heldigvis fort over altså :=)

Fremdeles synes jeg det er litt rart å være 30. Men føler allikevel at det å være kone og mor er de to mest livsendrende opplevelsene jeg har vært igjennom. Det med alder er jo bare et tall. Så kanskje er det egentlig bare litt deilig å ha det overstått!

Ha en fin juni-kveld alle sammen!

Ingen kommentarer: