søndag 24. mai 2009

Stuen vår - noen detaljer

Kaimai-mannen har vært så heldig å få overta noen bilder etter foreldrene sine. De er malt av en kunstner-slektning som er her fra Bergen (men jeg husker selvfølgelig ikke hva han heter for noe). Jeg har tenkt å henge opp det største bildet også, men er ikke kommet så langt... Samtidig så synes jeg at det er veldig fint også.


Jeg var så heldig å få en nydelig orkidé av en venninne, jeg har absolutt ikke grønne fingre når det gjelder inne-blomster, og særlig orkidéer. Så vi får se hvor godt den får det her. Jeg synes hvertfall det var stilig med et limegrønt innslag mot det hvite og rosa oppe på sjenken! Sjenken er forøvrig IKEA-skap BESTÅ med glassdører oppe og helt tette hvite dører nede. (Skjuler MYE rot for å si det sånn).


Jeg fant noen lysestaker fra Lisbeth Dahl i London (av alle steder), som ikke er veldig flittig i bruk nå i sommerhalvåret, men som er dekorative uansett. Jeg ønsker meg forøvrig et skikkelig lysfat istedenfor glassfatet der. Satser på at AC Home har noe fint jeg kan ønske meg :) (Eller hva, AC?)
Jeg har lovet Ann Christin og vise frem DAY-putene i sitt nye hjem. Så her er de... Er veldig fornøyd med putene, synes de gjorde mye for stuen. (Det er jo ikke så lett for dere å gjøre dere opp en mening om, siden dere ikke har sett før-bilder). At putene er fine, er det vel ingen tvil om i hvertfall :)


1 kommentar:

Elisabeth sa...

Utrolig flotte lysestaker! Ble rent misunnelig her jeg sitter. Med midnattsol i nord, trengs ikke lys, men til høsten hadde det paret der passet perfekt her hos meg. Ha en super dag.